✿ღ✿ شبگرد تنها ✿ღ✿






درد و دل


آثار بجا يك عاشق


نويسنده


دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :

طراح قالب:


لوگوي دوستان


كد جاوا :



ღ♥ღ گريه ღ♥ღ

 

چقدر گریه کردم...

چیزی میان دلم فشرده شد...تمام روز را گریه کردم...میان کوچه...میان خیابان...میان نگاه های متعجب آدم ها...و هرچه اشک می ریختم بیشتر دلتنگ می شدم...

گریه کردم و نگفتم که چرا گریه کردم...

به شما هم نمی گویم اما تمام روز را گریه کردم...

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت20:48---14 مهر 1390
برای دیدن تو نقره ی ماهو چیدم

تا آسمون هفتم به خاطرت دویدم

برای دیدن تو. آسمونو شکافتم

ستاره چشیدم تا طعمشو شناختم

برا دیدین

تو خارا رو سجده کردم

به جای چشم ابرا سوختم و گریه کردم

برای دیدن تو پاییز شدم شکستم


✿ღ✿ مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: ✿ღ✿ ستاره ✿ღ✿ مورخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, در ساعت: 16:10
|+|

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد